תקנון האתר ותנאי שימוש

תקנון האתר ותנאי שימוש

תקנון האתר "יסמין עיצובים" – We Gift

ברוכים הבאים לאתר "יסמין עיצובים" שם דומין wegift.co.il, מרחוב הצבעוני 5 יבנה,ישראל. בעמוד זה תוכלו למצוא את תקנון האתר שלנו, שמגדיר את התנאים וההגבלות לשימוש באתר זה. השימוש באתר זה מהווה הסכמה לתנאי השימוש המפורטים להלן. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות או לעדכן את תקנון האתר מעת לעת.

זכויות יוצרים כל התוכן המופיע באתר זה, כולל תצלומים, גרפיקות, טקסטים, עיצוב, תוכנות וכלי ניהול, מוגן בזכויות יוצרים ומשתמשים אינם מורשים להעתיק, להפיץ, לשכפל, למכור או לעשות שימוש מסחרי בו ללא אישור מפורש מהבעלים של הזכויות. המשתמשים מסכימים להשתמש באתר ובתוכן שלו בצורה המותרת על פי תקנון האתר.

  1. תקנון זה (להלן: "התקנון") מסדיר את תנאי ההתקשרות בין בעלי האתר זה (להלן: "בעלי האתר") ובין הגולש באתר (להלן: "הגולש"), אשר יכול לבצע רכישות באתר . רכישה וגלישה באתר מהווה הסכמת הגולש לתנאי התקנון.
  2. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
  3. בעלי האתר עושים כמיטב יכולתם להציג את המידע השלם והמקיף ביותר לגבי המוצר לרבות תמונות, חרף האמור בסעיף זה יובהר, כי עלולים
    להופיע באתר בתום לב וללא כוונת זדון ו/או מתוך רצון להטעות, אי דיוקים ו/או שגיאות ו/או השמטות והחברה, הנהלת האתר והאתר לא יישאו באחריות כלשהי הנובעת מאי הדיוקים ו/או או השגיאות. ט.ל.ח
  4. תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. בנוסף, ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל, וכיו”ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר במציאות.
  5. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים,
    בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת.
  6. המועד שנרשם, לכל עניין ועניין, במחשבי בעלי האתר הוא המועד הקובע לכל דבר.
  7. אספקת המוצר ע”י האתר תעשה רק לאחר קבלת אישור תשלום מאת חברת האשראי\סליקה ,כלומר כשההזמנה שולמה, כמפורט לעיל, ההזמנה תישלח או תהיה מוכנה לאיסוף עצמי מהחנות  בהתאם לבחירת הלקוח בביצוע ההזמנה באתר.
  8. בעלי האתר מתחייבים לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ויעשו כמיטב יכולתם כי המוצר יגיע במהירות וביעילות.
  9. זמני אספקת המוצרים כוללים את חישובם של ימי עסקים (ימי ראשון,שני,שלישי,רביעי וחמישי לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  10. הזמנה שתקלט לאחר השעה 15:00 הן בהזמנה טלפונית והן ברכישה מקוונת באתר wegift.co.il תחשב יום העסקה למחרת.
  11. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר.
  12. בעלי האתר לא יהיו אחראים לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה של המוצרים אשר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן:

        א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור מלחמה, מבצע צבאי, מבצע חרום ו/או נזקי טבע ו/או אירועים שביתה וכו'.

       ב. כל סיבה שאינה בשליטת האתר ו/או החברה.

  ג. מסיבה הקשורה עם מבצע השליחות.

ד.חוסר מלאי – ספקים.

  13. הזמנות ללא משלוח ( איסוף עצמי ) ניתן לאסוף בתיאום מראש בטלפון 052-8908401 בהתאם לשעות הפעילות של בעלי האתר.

  14. האחריות לכל מוצר שונה ומודגשת במוצר עצמו, באם אין התייחסות לאחריות המוצר בדף המוצר אזי שהאחריות הינה רק על שלמות ותקינות המוצר.

  15. לאחר ביצוע ההעסקה ישלח מייל אוטומטי על השלמת הרכישה עם כל פרטי ההזמנה ,אישור העסקה הינה אסמכתא שההזמנה בוצעה. ישנם מקרים שבעלי האתר לא הספיקו לעדכן את המלאי העדכני ובמקרה זה ניצור קשר לגבי זיכוי מלא או להמתין למלאי שיכנס, ההחלטה בידיי הלקוח ובהתאם למלאים הזמינים גם אצל ספקים מצד ג.

16. ביטול עסקה אפשרי ע"י פניה לבעלי האתר באמצעות המייל, פניה בטופס יצירת הקשר באתר וזאת עד 14 ימים ממועד קבלת                המוצר.

17. בכל מקרה של ביטול עסקה מסיבות של פגם ו/או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל יקבל הרוכש את כספו חזרה במלואו בתוך 14 ימים ממועד ביטול העסקה. בעלי האתר הם שיישאו בעלויות המשלוח חזרה של המוצר אליהם.

18. בכל מקרה של ביטול עסקה שלא מסיבות של פגם ו/או של אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל יקבל הרוכש את כספו חזרה בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ (לפי הנמוך מבין השניים) בתוך 14 ימים וזאת לפי סעיף 14 ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ו/או לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. הרוכש הוא שיישא בעלויות המשלוח חזרה של המוצר לבעלי האתר.

  19. לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, לרבות מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית, מוצרים הניתנים להעתקה ו/או שכפול ומוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית.

 20. מוצרים עונתיים : מתנות קיץ,תחפושות ואביזרים לפורים אינם ניתנים להחלפה או לזיכוי כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן! 

 21. כל שימוש בתכני האתר, לרבות עמודי תוכן ודפי מוצר, אסורה בהחלט. העתקה ו/או הפצה ו/או פרסום של תכני האתר ללא אישור מראש ובכתב מיסמין עיצובים הינם אסורים.

 22. כל זכויות האתר שמורות לבעלי האתר יסמין עיצובים, חנות מתנות ואתר WEGIFT אשר בנה ומתחזק את האתר.

 23. בעלי האתר מסירים מעצמם אחריות לפעילות גולשים שנעשתה בצורה לא חוקית ו/או לא אחראית, לרבות פעילות שגרמה לנזקים לצד ג'.

 24. מדיניות הפרטיות מפורטת במסמך מדיניות הפרטיות.

 25. ניתן ליצור קשר עם בעלי האתר בכל נושא באמצעות מייל טלפון או מילוי טופס בעמוד יצירת קשר . או בטלפון 052-8908401

מקווה שתהנו מהעיצובים מהאיכות מהמחירים ומהשירות, יסמין עיצובים !

גלישה מהנה.