משלוחים

משלוחים

משלוחים We gift מבית יסמין עיצובים !

מתנות מקוריות

 אנו מציעים ללקוחותינו מספר שיטות משלוח עבור מתנות ומארזים בעיצוב אישי.

 המשלוחים מבוצעים דרך חברות שילוח המובילות בישראל, עם אפשרות לבחור בין מספר אפשרויות משלוח ומחירים שונים:

  1. משלוח בדואר ישראל – כולל מספר מעקב, עלות 20 עד 14 ימי עסקים (תלוי בדואר ישראל)

  2. משלוח עם שליח עד הבית – 35משלוח עד הבית כגון שליח אקספרס ודואר שליחים. המשלוח יכול להגיע תוך כ- 1-3 ימי עסקים (תלוי מיקום גאוגרפי), כולל מספר טלפון לתיאום מסירה.

  3. איסוף עצמי מהמפעל – אם הלקוח מעוניין לאסוף את המתנה מהמשרד של החברה בעיר יבנה, ניתן להגיע בתיאום מראש ולאסוף את המשלוח עצמאית בתיאום מראש ולבדוק שההזמנה מוכנה לאיסוף בטלפון 052-8908401.

  כדי לבחור את האפשרות המתאימה לך יש לבחור את המוצר שברצונך לרכוש, לבחור את כתובת המשלוח ואז לבחור את אמצעי המשלוח    הרצוי לך.

  בכל שלב ניתן לצפות במחירי המשלוח ולבחור במשלוח המתאים לך.

משלוחים לחו"ל – ישנה אפשרות לשלוח מתנות בעיצוב אישי (לא שביר) ניתן ליצור קשר במייל לפני ההזמנה לתיאום וקביעת מחיר משלוח לפי היעד.

*הערה – יש לקחת בחשבון את זמן העבודה להזמנות של מתנות בעיצוב אישי עם עבודת עיצוב והדפסה,לתיאום ניתן להתייעץ איתנו לפני ההזמנה והתשלום.  

 

מתנות בעיצוב אישי

מתנות בעיצוב אישי

יסמין עיצובים מציעה מתנות בעיצוב אישי לכל אירוע וחגיגה, החל ממתנות לילדי הגן ועד מתנות לצוותי הוראה ומורים. עם פוקוס על הפרטים הקטנים, כגון הוספת שם הילד או המורה, יסמין עיצובים מייצרת מתנות בעיצוב אישי שיתאימו בדיוק לסגנון והנושא של האירוע.

הדפסה על מוצרים

מיתוג ומתנות לעסקים

מתנות בעיצוב בלעדי הן דרך מעולה להעניק ללקוחות ולעובדים מתנות מיוחדות וייחודיות. עם פתרונות העיצוב המותאמים לצרכי הלקוח, אפשר ליצור מתנות שמשדרות את המסר הנכון וגורמות לזכור את החברה לאורך זמן. מתנה מעוצבת מאפשרות גם להדגיש את המותג ולחזק את הקשר בין החברה ללקוחותיה.

 
מתנות סוף שנה

מתנות סוף שנה

מתנות לגננות, לצוותי הוראה או סתם להכיר תודה, אנו מציע מגוון רחב של מוצרי מתנה בעיצוב ייחודי. מתנות אלו מתאימות לכל אירוע מיוחד כמו סיום שנה גני הילדים, יום הולדת, חנוכה, פורים, פסח ועוד. המתנות כוללות מגוון רחב של מוצרים: תיקי גב, בקבוקים, ספלים, מסגרות לתמונות, כוסות וקופסאות ארוחה עם הדפסים מעוצבים. והכל בעיצוב מיוחד שלנו שיעשה את המתנה שלכם ייחודית ומיוחדת.